מהם הגדלים של נייר 2A, כרטיסי ביקור, פולדרים ופליירים? אם אתה בעל עסק וברצונך לפרסם ולשווק את המוצר שלך או את בית העסק בצורה הנכונה ביותר, כדאי שתתאים לו את תוצר הדפוס הראוי לו, בעיצוב אשר ממתג אותו בצורה הטובה ביותר, ובמידות הנכונות.
מוצרי דפוס הם מאוד נפוצים בעולם הפרסום. בעלי חברות, עסקים קטנים או משווקים יעידו שחלק מקמפיין פרסומי כולל בין היתר את הפצתו של המוצר על גבי תוצרי דפוס כאלה ואחרים, אשר עוזרים למתג את המוצר בצורה האידיאלית עבורו. עם זאת, ישנם מספר אלמנטים חשובים אשר חשוב מאוד להבין טרם החלטתם לצאת בקמפיין פרסומי, או לבצע הזמנה של כרטיסי ביקור, פליירים, פוסטרים, כרזות ועוד.
כיום, לכל אדם עצמאי או איש מקצוע אשר רוצה לשווק את עצמו, יש כרטיס ביקור משלו, אשר באמצעותו הוא מעביר את המסר אותו הוא רוצה להעביר ללקוחות, ממתג את עצמו באופן בו הוא ירכוש לקוחות נוספים בעתיד, ובעיקר ישאיר טעם של עוד.
כרטיסי ביקור הם אמנם תוצר דפוס קטן וקומפקטי, אך מאוד יעיל בעולם העסקי. הרבה אנשים נתקלים לעיתים באיש מקצוע אשר יכול ביום מן הימים להועיל להם בצורה זו או אחרת, אך בבוא העת, הם שוכחים מקיומו ומחפשים מישהו אחר.
מתן כרטיס ביקור בעת הפגישה הראשונית, יוצר מודעות אצל הלקוח הפוטנציאלי, שלבטח ישמור את הכרטיס בארנק, או במקום מסוים בביתו, ובבוא העת יזמין את שירותיו של בעל הכרטיס. המידה הסטנדרטית של כרטיס ביקור היא 9*5 ס"מ, בו לרוב כוללים את הסלוגן של בעל העסק, תחום ההתמחות, מספר טלפון וכמובן הלוגו של העסק או המוצר אותו ברצונכם למכור.
אלמנט נוסף אשר אותו צריך לשקול בחשבון אם ברצונכם לצאת במסע פרסום, הוא הדפסה על פלייר. מבין כל תוצרי הדפוס שקיימים, הפלייר הוא אחד היעילים, ולעיתים אף הכי זול. גודלו של פלייר (5A) לרוב יהיה 21*15 ס"מ, אשר מודפסים ברזולוציה של 300 DPI.
ניתן להדפיס גם פליירים דו צדדיים, שבדומה לכרטיסי הביקור, יכללו את כל הפרטים אשר תרצו שלקוחותיכם ידעו עליכם, על השירות שאתם מציעים או המוצר שברצונכם למכור. היתרון בהדפסה על פליירים כאמור, הוא הכמות הרבה במחיר זול יחסית, אשר יכול להגיע למספר רב של אנשים באמצעות חלוקה מבוקרת.
נקודת הפתיחה חשובה בכל פגישה עסקית. תוכלו להפוך אותה למרשימה ויעילה יותר באמצעות פולדר מרשים. הפולדר הוא מעטפת בעלת שני כיסים, אשר עליה מומלץ להדפיס אלמנטים קבועים כמו מספר טלפון ולוגו החברה, ובתוכה לשים את האינפורמציה המשתנה של החברה או המוצר. האינפורמציה תודפס על פרוספקטים שיתאימו בגודלם לכיסי הפולדר, שהוא אחד מתוצרי הדפוס המרשימים ביותר.
ישנם עשרות סוגים של תוצרי דפוס ומלבד כרטיסי ביקור, פליירים ופולדרים, ניתן להדפיס גם על מוצרים גדולים יותר. גודלו של גיליון נייר לדוגמה, הוא 119*84 ס"מ, עליו לרוב מדפיסים פוסטרים לשלטי חוצות או עבור תלייה בלוחות מודעות. בין מוצרי הדפוס אפשר למצוא גם את נייר ה-2A, או בשמו המקצועי 'רבע גיליון', אשר מידותיו הן 60*42 ס"מ.
1A כפי שלבטח ניחשתם, הוא בגודל של 'חצי גיליון', 88*60 ס"מ. ניתן להדפיס גם על בריסטול אמריקאי, שהוא נייר קשיח ואיכותי, בו צד אחד יותר מבריק מהאחר. האופציות עבור המפרסמים הן בלתי נגמרות, וכאמור, אם ברצונכם למתג את החברה שבבעלותכם בצורה הטובה ביותר, תוצרי הדפוס הם חלק בלתי נפרד מתהליך המיתוג והשיווק.
אנו משתדלים מאד לשמור על המידע באתר מעודכן עד כמה שניתן, אך יתכן כי יופיע מידע שגוי באתר. על הקורא לפנות אל האתרים של החברות עצמן בכדי לקבל את המידע המעודכן ביותר אודותיהן. אין בעלי האתר והמחברים נושאים בכל אחריות מסוג כלשהו לכל נזק שנגרם בעקבות שימוש במידע המופיע באתר.