כרטיסי ביקור הם ללא ספק הפנים של העסק שלכם. כרטיס הביקור צריך לכלול את מה שברצונכם לשדר ללקוח, או לאדם החפץ בשירותכם. המיתוג הוא אחד הדברים החשובים ביותר להצלחה של עסק, וכרטיס ביקור שמעוצב נכון ומשדר את מה שהעסק רוצה להעביר ללקוח, יכול להיות יעיל ואפקטיבי.
האם נתקלתם בעבר באדם שנותן שירות מסויים, ובשלב כלשהו של השיחה הוא נתן לכם פיסת נייר קטנה, עלייה מודפס לוגו, משפט קצר, טלפון ושמו? זה כרטיס הביקור שלו, אשר ממתג אותו בצורה מסויימת ומייחד אותו משאר נותני השירות ובעלי העסקים, הפנים שלו, אם תרצו. לכרטיס הביקור יש משקל רב בבחירתו של הלקוח לאיזה אדם או חברה הוא יפנה בעת הצורך, לכן חשוב שהכרטיס ישדר לאותו לקוח בדיוק את המסר שברצונכם להעביר.
המידה הסטנדרטית של כרטיס ביקור היא 5X9 ס"מ. תתפלאו לגלות שהשפעתה של פיסת הנייר הקטנה אשר כוללת כמות פרטים מינורית, היא גדולה מאוד. החשיבות של הפרטים הקטנים בכרטיס היא גבוהה, מכיוון שלרוב, כשאדם נותן את כרטיס הביקור שלו, הוא ירצה שהלקוח יזכור אותו לטובה, ואין כמו כרטיס ביקור שמעוצב בצורה טובה, בשביל להעביר את המסר הנכון ללקוח.
לכל עסק יש את הייחודיות שלו, גם אם הוא דומה לעוד מספר עסקים אחרים. ישנה חשיבות גדולה למגע האישי בכרטיס הביקור, להסביר בצורה מתומצתת ועניינית מדוע הלקוח צריך לבחור בכם על פני האחרים. למרות שהעולם מושתת על אמצעים טכנולוגיים, אין תחליף למגע אישי, ואין כמו העברה פיזית של כרטיס ביקור בכדי ליצור מערכת יחסים בין לקוח לנותן שירות. העברת הכרטיס, בנוסף להחלפת כמה מילים, יגרמו לכך שהלקוח יזכור אתכם לטובה.
היום ברור לכל עוסק שכרטיס ביקור טוב הוא כרטיס ביקור אשר מעביר את המסר אותו החברה רוצה להעביר ללקוחותיה בצורה הטובה ביותר. כרטיסי ביקור הם חלק ממיתוג של חברה ונחשבים לאמצעי שיווקי נפלא והכרחי.
אם בעבר כרטיסי הביקור היו כוללים בעיקר פרטים טכניים אודות השירות המוצע, הרי שהיום בעלי עסקים משקיעים המון כספים ומחשבה בעיצוב כרטיס הביקור שמעביר את המסר שלהם בצורה הטובה ביותר.
כרטיס ביקור שמעוצב בצורה נכונה, יכול להעביר את המסר ואת המגע האישי של בעל הכרטיס, והוא המפתח לראשם של הלקוחות. לעיתים קרובות הרושם הראשוני הוא החלק הקובע ביחסים שבין הלקוח לנותן השירות, כרטיס ביקור מושקע ואסתטי יעשה את העבודה ויעלה באופן משמעותי את הסיכוי שהלקוח יצור עמכם קשר כשיזדקק לשירות אותו אתם מציעים.
אנו משתדלים מאד לשמור על המידע באתר מעודכן עד כמה שניתן, אך יתכן כי יופיע מידע שגוי באתר. על הקורא לפנות אל האתרים של החברות עצמן בכדי לקבל את המידע המעודכן ביותר אודותיהן. אין בעלי האתר והמחברים נושאים בכל אחריות מסוג כלשהו לכל נזק שנגרם בעקבות שימוש במידע המופיע באתר.